GWARANCJA FAAC
FAAC udziela gwarancji na 24 miesiące. Karta gwarancyjna zyskuje ważność po podbiciu zarówno przez sprzedawcę sprzętu, jak i instalatora, który dokonał montażu.
CO NIE JEST OBJĘTE GWARANCJĄ?
a) uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszelkie inne powstałe wskutek działania lub zaniechania użytkownika lub działania siły zewnętrznej (np. zjawisk atmosferycznych, przepięć lub zakłóceń elektrycznych, zakłóceń elektromagnetycznych),
b) uszkodzenia powstałe na skutek: niewłaściwego montażu (niezgodnego z instrukcją montażu) oraz eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem lub podręcznikiem użytkownika, zmian konstrukcyjnych i przeróbek dokonywanych przez użytkownika oraz osoby trzecie,
– używania niesprawnych produktów,
– używania innego osprzętu niż FAAC,
c) uszkodzenia urządzeń wcześniej rozbieranych lub naprawianych przez osoby do tego nieuprawnione,
d) urządzenia z uszkodzoną, nieczytelną, nieprawidłowo wypełnioną lub zerwaną plombą gwarancyjną,
e) uszkodzenia urządzeń użytkowanych komercyjnie niepoddanych wymaganemu przeglądowi okresowemu
co 6 miesięcy przez instalatora lub inną uprawnioną firmę*
f) wymiany części posiadających określoną żywotność i ulegających naturalnemu zużyciu w czasie normalnego
wykorzystania: baterie, akumulatory, żarówki, bezpieczniki,
g) czynności konserwacyjne.
O MAM ZROBIĆ, JEŚLI MAM PROBLEM Z DZIAŁANIEM PRODUKTÓW FAAC PODCZAS OKRESU GWARANCJI?
W pierwszej kolejności należy skontaktować się z instalatorem, który wykonał instalację napędu przy Państwa bramie, w celu prawidłowego zdiagnozowania oraz usunięcia ewentualnej usterki.